SAĞLIK BİLİMLERİ ARAŞTIRMA ETİK KURULU->Duyurular
Duyurular ve Gündemler
  1. 26 Kasım 2024 Salı günü saat 13.30'da yapılacak toplantı için yeni başvurular 18 Kasım 2024 Pazartesi günü saat 08.30'dan - 20 Kasım 2024 Çarşamba günü saat 16.00'a kadar kabul edilecektir.
  2. Başvurular web sayfamızda 09.09.2024 tarihinde yayımlanan GÜNCEL başvuru formları (Başvuru Formu-1 ve Başvuru Formu-2 Islak İmzalar) ile yapılmalıdır.
  3. Başvuru formlarında bulunan uyarılara dikkat edilmelidir.
  4. Başvuru formu imzasız (Başvuru Formu-1) ve ıslak imzalı (Başvuru Formu-2) olarak ikiye ayrılmıştır. Araştırmacıların sadece Başvuru Formu-1'i arama yapılabilir PDF dosyası yapmaları yeterli olacaktır.
  5. Başvuru formlarında alt-üst bilgiler değiştirilmemelidir. Kapak sayfasında ve içindekiler sayfası dışında her sayfada olmalıdır.
  6. Sorumlu araştırmacının bağlı olduğu anabilim dalı/birim, Elektronik Belge Yönetim Sistemi (EBYS)'de yazdığı gibi olmalıdır.
  7. Başvuru dosyasında tarihler güncel olmalıdır. (Başvuru tarihlerinde 1 aylık süreyi geçmiş başvurular kabul edilmeyecektir.)
  8. Taahhütnamede ünvan kısaltmaları tam yazılmalıdır. (Prof. Dr., Doç. Dr., Dr. Öğr. Üyesi, Öğr. Gör. Dr., Arş. Gör. Dr., Fzt., Hem., Uzm. Dr. vb.)
  9. Taahhütname ve Başvuru Formu Rektörlük Makamının 27.05.2024 tarih ve E-35853172-000-00003558465 sayılı "Yazışmalarda Dikkat Edilecek Hususlar"  konulu yazısına uygun olarak hazırlanmalıdır.
  10. Sorumlu araştırmacı Elektronik Belge Yönetim Sistemi (EBYS)'de bulunan Kurulumuz taahhütnamesini doldurup, e imzalayıp diğer Hacettepe Üniversitesi mensubu araştırmacılara e imzaya göndermelidir.
  11. Araştırmacılar "Öğretim Üyesi"/ilk rolü ile imzalamalıdır.
  12. Başka araştırmacı yerine imza atılmamalıdır.
  13. E imza kullanan araştırmacıların ad-soyadları EBYS üzerinden "İmzalar Yaz" seçilerek taahhütnameye yazdırılmalıdır.
  14. Hacettepe Üniversitesi mensubu olmayan araştırmacılar, sorumlu araştırmacı tarafından yazıcıdan barkodlu çıktısı alınan taahhütnameyi ıslak imzalı olarak 18 Kasım - 21 Kasım 2024 tarihleri arasında Kurulumuza iletmelidir. (El ile ad-soyad yazılıp imzalanmalıdır.)
  15. Başvuru koşullarını sağlamayan dosyalar gerekçeleri yazılarak iade edilir. (Elektronik Belge Yönetim Sistemi (EBYS) iade yazıları sorumlu araştırmacının bağlı olduğu anabilim dalına/birime yapar.)
  16. Başvuru  Elektronik Belge Yönetim Sistemi (EBYS)'de bulunan "Tarihçe"den takip edilmelidir.
  17. 26 Kasım 2024 Salı günü Saat 13.30'da yapılacak toplantı için dilekçeler ve düzeltme dilekçeleri (Daha önce toplantıya giren ve düzeltme önerisi alan çalışmalar için) 21 Kasım 2024 Perşembe günü saat 12.00'a kadar kabul edilecektir.
15 Ekim 2024
  1. 05 Kasım 2024 Salı günü saat 13.30'da yapılacak toplantı için yeni başvurular 21 Ekim 2024 Pazartesi günü saat 08.30'dan - 23 Ekim 2024 Çarşamba günü saat 16.00'a kadar kabul edilecektir.
  2. Başvurular web sayfamızda 09.09.2024 tarihinde yayımlanan GÜNCEL başvuru formları (Başvuru Formu-1 ve Başvuru Formu-2 Islak İmzalar) ile yapılmalıdır.
  3. Başvuru formlarında bulunan uyarılara dikkat edilmelidir.
  4. Başvuru formu imzasız (Başvuru Formu-1) ve ıslak imzalı (Başvuru Formu-2) olarak ikiye ayrılmıştır. Araştırmacıların sadece Başvuru Formu-1'i arama yapılabilir PDF dosyası yapmaları yeterli olacaktır.
  5. Başvuru formlarında alt-üst bilgiler değiştirilmemelidir. Kapak sayfasında ve içindekiler sayfası dışında her sayfada olmalıdır.
  6. Sorumlu araştırmacının bağlı olduğu anabilim dalı/birim, Elektronik Belge Yönetim Sistemi (EBYS)'de yazdığı gibi olmalıdır.
  7. Başvuru dosyasında tarihler güncel olmalıdır. (Başvuru tarihlerinde 1 aylık süreyi geçmiş başvurular kabul edilmeyecektir.)
  8. Taahhütnamede ünvan kısaltmaları tam yazılmalıdır. (Prof. Dr., Doç. Dr., Dr. Öğr. Üyesi, Öğr. Gör. Dr., Arş. Gör. Dr., Fzt., Hem., Uzm. Dr. vb.)
  9. Taahhütname ve Başvuru Formu Rektörlük Makamının 27.05.2024 tarih ve E-35853172-000-00003558465 sayılı "Yazışmalarda Dikkat Edilecek Hususlar"  konulu yazısına uygun olarak hazırlanmalıdır.
  10. Sorumlu araştırmacı Elektronik Belge Yönetim Sistemi (EBYS)'de bulunan Kurulumuz taahhütnamesini doldurup, e imzalayıp diğer Hacettepe Üniversitesi mensubu araştırmacılara e imzaya göndermelidir.
  11. Araştırmacılar "Öğretim Üyesi"/ilk rolü ile imzalamalıdır.
  12. Başka araştırmacı yerine imza atılmamalıdır.
  13. E imza kullanan araştırmacıların ad-soyadları EBYS üzerinden "İmzalar Yaz" seçilerek taahhütnameye yazdırılmalıdır.
  14. Hacettepe Üniversitesi mensubu olmayan araştırmacılar, sorumlu araştırmacı tarafından yazıcıdan barkodlu çıktısı alınan taahhütnameyi ıslak imzalı olarak 30 Ekim - 01 Kasım 2024 tarihleri arasında Kurulumuza iletmelidir. (El ile ad-soyad yazılıp imzalanmalıdır.)
  15. Başvuru koşullarını sağlamayan dosyalar gerekçeleri yazılarak iade edilir. (Elektronik Belge Yönetim Sistemi (EBYS) iade yazıları sorumlu araştırmacının bağlı olduğu anabilim dalına/birime yapar.)
  16. Başvuru  Elektronik Belge Yönetim Sistemi (EBYS)'de bulunan "Tarihçe"den takip edilmelidir.
  17. 05 Kasım 2024 Salı günü Saat 13.30'da yapılacak toplantı için dilekçeler ve düzeltme dilekçeleri (Daha önce toplantıya giren ve düzeltme önerisi alan çalışmalar için) 30 Ekim 2024 Çarşamba günü saat 12.00'a kadar kabul edilecektir.
15 Ekim 2024
  1. 22 Ekim 2024 Salı günü saat 13.30'da yapılacak toplantı için yeni başvurular 09 Ekim 2024 Çarşamba günü saat 08.30'dan - 11 Ekim 2024 Cuma günü saat 16.00'a kadar kabul edilecektir.
  2. Başvurular web sayfamızda 09.09.2024 tarihinde yayımlanan GÜNCEL başvuru formları (Başvuru Formu-1 ve Başvuru Formu-2 Islak İmzalar) ile yapılmalıdır.
  3. Başvuru formlarında bulunan uyarılara dikkat edilmelidir.
  4. Başvuru formu imzasız (Başvuru Formu-1) ve ıslak imzalı (Başvuru Formu-2) olarak ikiye ayrılmıştır. Araştırmacıların sadece Başvuru Formu-1'i arama yapılabilir PDF dosyası yapmaları yeterli olacaktır.
  5. Başvuru formlarında alt-üst bilgiler değiştirilmemelidir. Kapak sayfasında ve içindekiler sayfası dışında her sayfada olmalıdır.
  6. Sorumlu araştırmacının bağlı olduğu anabilim dalı/birim, Elektronik Belge Yönetim Sistemi (EBYS)'de yazdığı gibi olmalıdır.
  7. Başvuru dosyasında tarihler güncel olmalıdır. (Başvuru tarihlerinde 1 aylık süreyi geçmiş başvurular kabul edilmeyecektir.)
  8. Taahhütnamede ünvan kısaltmaları tam yazılmalıdır. (Prof. Dr., Doç. Dr., Dr. Öğr. Üyesi, Öğr. Gör. Dr., Arş. Gör. Dr., Fzt., Hem., Uzm. Dr. vb.)
  9. Taahhütname ve Başvuru Formu Rektörlük Makamının 27.05.2024 tarih ve E-35853172-000-00003558465 sayılı "Yazışmalarda Dikkat Edilecek Hususlar"  konulu yazısına uygun olarak hazırlanmalıdır.
  10. Sorumlu araştırmacı Elektronik Belge Yönetim Sistemi (EBYS)'de bulunan Kurulumuz taahhütnamesini doldurup, e imzalayıp diğer Hacettepe Üniversitesi mensubu araştırmacılara e imzaya göndermelidir.
  11. Araştırmacılar "Öğretim Üyesi"/ilk rolü ile imzalamalıdır.
  12. Başka araştırmacı yerine imza atılmamalıdır.
  13. E imza kullanan araştırmacıların ad-soyadları EBYS üzerinden "İmzalar Yaz" seçilerek taahhütnameye yazdırılmalıdır.
  14. Hacettepe Üniversitesi mensubu olmayan araştırmacılar, sorumlu araştırmacı tarafından yazıcıdan barkodlu çıktısı alınan taahhütnameyi ıslak imzalı olarak 14 Ekim - 18 Ekim 2024 tarihleri arasında Kurulumuza iletmelidir. (El ile ad-soyad yazılıp imzalanmalıdır.)
  15. Başvuru koşullarını sağlamayan dosyalar gerekçeleri yazılarak iade edilir. (Elektronik Belge Yönetim Sistemi (EBYS) iade yazıları sorumlu araştırmacının bağlı olduğu anabilim dalına/birime yapar.)
  16. Başvuru  Elektronik Belge Yönetim Sistemi (EBYS)'de bulunan "Tarihçe"den takip edilmelidir.
  17. 22 Ekim 2024 Salı günü Saat 13.30'da yapılacak toplantı için dilekçeler ve düzeltme dilekçeleri (Daha önce toplantıya giren ve düzeltme önerisi alan çalışmalar için) 16 Ekim 2024 Çarşamba günü saat 16.00'a kadar kabul edilecektir.
26 Eylül 2024

ARAŞTIRMACILARIN DİKKATİNE!
01.10.2024 TARİHİNDEN İTİBAREN (08.10.2024 Başvurusu Dahil) YENİ FORMLARLA VE YENİ BAŞVURU KURALLARINA GÖRE BAŞVURU YAPILMASI GEREKMEKTEDİR

  1. 08 Ekim 2024 Salı günü saat 13.30'da yapılacak toplantı için yeni başvurular 23 Eylül 2024 Pazartesi günü saat 08.30'dan - 25 Eylül 2024 Çarşamba günü saat 16.00'a kadar kabul edilecektir.
  2. Başvurular web sayfamızda 09.09.2024 tarihinde yayımlanan GÜNCEL başvuru formları (Başvuru Formu-1 ve Başvuru Formu-2 Islak İmzalar) ile yapılmalıdır.
  3. Başvuru formlarında bulunan uyarılara dikkat edilmelidir.
  4. Başvuru formu imzasız (Başvuru Formu-1) ve ıslak imzalı (Başvuru Formu-2) olarak ikiye ayrılmıştır. Araştırmacıların sadece Başvuru Formu-1'i arama yapılabilir PDF dosyası yapmaları yeterli olacaktır.
  5. Başvuru formlarında alt-üst bilgiler değiştirilmemelidir. Kapak sayfasında ve içindekiler sayfası dışında her sayfada olmalıdır.
  6. Sorumlu araştırmacının bağlı olduğu anabilim dalı/birim, Elektronik Belge Yönetim Sistemi (EBYS)'de yazdığı gibi olmalıdır.
  7. Başvuru dosyasında tarihler güncel olmalıdır. (Başvuru tarihlerinde 1 aylık süreyi geçmiş başvurular kabul edilmeyecektir.)
  8. Taahhütnamede ünvan kısaltmaları tam yazılmalıdır. (Prof. Dr., Doç. Dr., Dr. Öğr. Üyesi, Öğr. Gör. Dr., Arş. Gör. Dr., Fzt., Hem., Uzm. Dr. vb.)
  9. Taahhütname ve Başvuru Formu Rektörlük Makamının 27.05.2024 tarih ve E-35853172-000-00003558465 sayılı "Yazışmalarda Dikkat Edilecek Hususlar" konulu yazısına uygun olarak hazırlanmalıdır.
  10. Elektronik Belge Yönetim Sistemi (EBYS)'de bulunan Kurulumuz taahhütnamesi Hacettepe Üniversitesi mensubu araştırmacılar tarafından e imzalanmalıdır.
  11. Araştırmacılar "Öğretim Üyesi"/ilk rolü ile imzalamalıdır.
  12. Başka araştırmacı yerine imza atılmamalıdır.
  13. E imza kullanan araştırmacıların ad-soyadları EBYS üzerinden "İmzalar Yaz" seçilerek taahhütnameye yazdırılmalıdır.
  14. Hacettepe Üniversitesi mensubu olmayan araştırmacılar, sorumlu araştırmacı tarafından yazıcıdan barkodlu çıktısı alınan taahhütnameyi ıslak imzalı olarak 30 Eylül - 04 Ekim 2024 tarihleri arasında Kurulumuza iletmelidir. (El ile ad-soyad yazılıp imzalanmalıdır.)
  15. Başvuru koşullarını sağlamayan dosyalar gerekçeleri yazılarak iade edilir. (Elektronik Belge Yönetim Sistemi (EBYS) iade yazıları sorumlu araştırmacının bağlı olduğu anabilim dalına/birime yapar.)
  16. Başvuru  Elektronik Belge Yönetim Sistemi (EBYS)'de bulunan "Tarihçe"den takip edilmelidir.
  17. 08 Ekim 2024 Salı günü Saat 13.30'da yapılacak toplantı için dilekçeler ve düzeltme dilekçeleri (Daha önce toplantıya giren ve düzeltme önerisi alan çalışmalar için) 02 Ekim 2024 Çarşamba günü saat 12.00'a kadar kabul edilecektir.
12 Eylül 2024

Değerli Araştırmacılar,
Sağlık Bilimleri Araştırma Etik Kurulu’nun başvuru formları ve başvuruda takip edilecek kurallarda değişiklik yapılmıştır. Araştırmacıların 01.10.2024 tarihinden itibaren yeni formlarla ve yeni başvuru kurallarına göre başvuru yapmaları gerekmektedir.
 Yeni formlara ve yeni başvuru kuralları ile ilgili bilgiye Kurulumuz web sayfasından (https://etikkurul.hacettepe.edu.tr) ulaşılabilir.
Sağlık Bilimleri Araştırma Etik Kurulu
09 Eylül 2024

  1. 17 Eylül 2024 Salı günü saat 13.30'da yapılacak toplantı için yeni başvurular 04 Eylül 2024 Çarşamba günü saat 08.30'dan - 06 Eylül 2024 Cuma günü saat 16.00'a kadar kabul edilecektir.
  2. Başvurular web sayfamızda 16.02.2024 tarihinde yayımlanan GÜNCEL başvuru formu (V.20240216) ile yapılmalıdır.
  3. Başvuru formunda bulunan uyarılara dikkat edilmelidir.
  4. Başvuru formunda alt-üst bilgiler değiştirilmemelidir. Kapak sayfasında ve içindekiler sayfası dışında her sayfada olmalıdır.
  5. Sorumlu araştırmacının bağlı olduğu anabilim dalı/birim Elektronik Belge Yönetim Sistemi (EBYS)'de yazdığı gibi olmalıdır.
  6. Başvuru dosyasında tarihler güncel olmalıdır. (Başvuru tarihlerinde 1 aylık süreyi geçmiş başvurular kabul edilmeyecektir.)
  7. Taahhütnamede unvan kısaltmaları tam yazılmalıdır. (Prof. Dr., Doç. Dr., Dr. Öğr. Üyesi, Öğr. Gör. Dr., Arş. Gör. Dr., Fzt., Hem., Uzm. Dr. vb.)
  8. Taahhütname ve Başvuru Formu Rektörlük Makamının 27.05.2024 tarih ve E-35853172-000-00003558465 sayılı "Yazışmalarda Dikkat Edilecek Hususlar"konulu yazısına uygun olarak hazırlanmalıdır.
  9. Elektronik Belge Yönetim Sistemi (EBYS)'de bulunan Kurulumuz taahhütnamesi Hacettepe Üniversitesi mensubu araştırmacılar tarafından e imzalanmalıdır.
  10. Araştırmacılar "Öğretim Üyesi"/ilk rolü ile imzalamalıdır.
  11. Başka araştırmacı yerine imza atılmamalıdır.
  12. E imza kullanan araştırmacıların ad-soyadları EBYS üzerinden "İmzalar Yaz" seçilerek taahhütnameye yazdırılmalıdır.
  13. Hacettepe Üniversitesi mensubu olmayan araştırmacılar, sorumlu araştırmacı tarafından yazıcıdan barkodlu çıktısı alınan taahhütnameyi ıslak imzalı olarak 09 Eylül - 13 Eylül 2024 tarihleri arasında Kurulumuza iletmelidir. (El ile ad-soyad yazılıp imzalanmalıdır.)
  14. Başvuru koşullarını sağlamayan dosyalar gerekçeleri yazılarak iade edilir. (Elektronik Belge Yönetim Sistemi (EBYS) iade yazıları sorumlu araştırmacının bağlı olduğu anabilim dalına/birime yapar.)
  15. Başvuru  Elektronik Belge Yönetim Sistemi (EBYS)'de bulunan "Tarihçe"den takip edilmelidir.
  16. 17 Eylül 2024 Salı günü Saat 13.30'da yapılacak toplantı için dilekçeler ve düzeltme dilekçeleri (Daha önce toplantıya giren ve düzeltme önerisi alan çalışmalar için) 11 Eylül 2024 Çarşamba günü saat 16.00'a kadar kabul edilecektir.
28 Ağustos 2024
  1. 03 Eylül 2024 Salı günü saat 13.30'da yapılacak toplantı için yeni başvurular 21 Ağustos 2024 Çarşamba günü saat 08.30'dan - 23 Ağustos 2024 Cuma günü saat 16.00'a kadar kabul edilecektir.
  2. Başvurular web sayfamızda 16.02.2024 tarihinde yayımlanan GÜNCEL başvuru formu (V.20240216) ile yapılmalıdır.
  3. Başvuru formunda bulunan uyarılara dikkat edilmelidir.
  4. Başvuru formunda alt-üst bilgiler değiştirilmemelidir. Kapak sayfasında ve içindekiler sayfası dışında her sayfada olmalıdır.
  5. Sorumlu araştırmacının bağlı olduğu anabilim dalı/birim Elektronik Belge Yönetim Sistemi (EBYS)'de yazdığı gibi olmalıdır.
  6. Başvuru dosyasında tarihler güncel olmalıdır. (Başvuru tarihlerinde 1 aylık süreyi geçmiş başvurular kabul edilmeyecektir.)
  7. Taahhütnamede ünvan kısaltmaları tam yazılmalıdır. (Prof. Dr., Doç. Dr., Dr. Öğr. Üyesi, Öğr. Gör. Dr., Arş. Gör. Dr., Fzt., Hem., Uzm. Dr. vb.)
  8. Taahhütname ve Başvuru Formu Rektörlük Makamının 27.05.2024 tarih ve E-35853172-000-00003558465 sayılı "Yazışmalarda Dikkat Edilecek Hususlar" konulu yazısına uygun olarak hazırlanmalıdır.
  9. Elektronik Belge Yönetim Sistemi (EBYS)'de bulunan Kurulumuz taahhütnamesi Hacettepe Üniversitesi mensubu araştırmacılar tarafından e imzalanmalıdır.
  10. Araştırmacılar "Öğretim Üyesi"/ilk rolü ile imzalamalıdır.
  11. Başka araştırmacı yerine imza atılmamalıdır.
  12. E imza kullanan araştırmacıların ad-soyadları EBYS üzerinden "İmzalar Yaz" seçilerek taahhütnameye yazdırılmalıdır.
  13. Hacettepe Üniversitesi mensubu olmayan araştırmacılar, sorumlu araştırmacı tarafından yazıcıdan barkodlu çıktısı alınan taahhütnameyi ıslak imzalı olarak 29 Ağustos 2024 Perşembe günü mesai bitimine kadar Kurulumuza iletmelidir. (El ile ad-soyad yazılıp imzalanmalıdır.)
  14. Başvuru koşullarını sağlamayan dosyalar gerekçeleri yazılarak iade edilir. (Elektronik Belge Yönetim Sistemi (EBYS) iade yazıları sorumlu araştırmacının bağlı olduğu anabilim dalına/birime yapar.)
  15. Başvuru  Elektronik Belge Yönetim Sistemi (EBYS)'de bulunan "Tarihçe"den takip edilmelidir.
  16. 03 Eylül 2024 Salı günü Saat 13.30'da yapılacak toplantı için dilekçeler ve düzeltme dilekçeleri 28 Ağustos 2024 Çarşamba günü saat 16.00'a kadar kabul edilecektir.
16 Ağustos 2024
2024 Yılı İlk 6 Ay Başvuru Sayıları
14 Ağustos 2024
13 Ağustos 2024 Salı Günü Saat 13:30 Tarihli Toplantı Gündemi
8 Ağustos 2024
  1. 13 Ağustos 2024 Salı Günü saat 13.30'da yapılacak toplantı için yeni başvurular 31 Temmuz 2024 saat 08.30'dan - 02 Ağustos 2024 saat 16.00'a kadar kabul edilecektir.
  2. Başvurular web sayfamızda 16.02.2024 tarihinde yayımlanan GÜNCEL başvuru formu (V.20240216) ile yapılmalıdır.
  3. Başvuru formunda bulunan uyarılara dikkat edilmelidir.
  4. Başvuru formunda alt-üst bilgiler değiştirilmemelidir. Kapak sayfasında ve içindekiler sayfası dışında her sayfada olmalıdır.
  5. Sorumlu araştırmacının bağlı olduğu anabilim dalı/birim Elektronik Belge Yönetim Sistemi (EBYS)'de yazdığı gibi olmalıdır.
  6. Başvuru dosyasında tarihler güncel olmalıdır. (Başvuru tarihlerinde 1 aylık süreyi geçmiş başvurular kabul edilmeyecektir.)
  7. Taahhütnamede ünvan kısaltmaları tam yazılmalıdır. (Prof. Dr., Doç. Dr., Dr. Öğr. Üyesi, Öğr. Gör. Dr., Arş. Gör. Dr., Fzt., Hem., Uzm. Dr. vb.)
  8. Taahhütnamede soyadın tamamı "Resmî Yazışmalarda Uygulanacak Usul ve Esaslar Hakkında Yönetmelik" gereğince büyük harf yazılmalıdır.
  9. Elektronik Belge Yönetim Sistemi (EBYS)'de bulunan Kurulumuz taahhütnamesi Hacettepe Üniversitesi mensubu araştırmacılar tarafından e imzalanmalıdır.
  10. Araştırmacılar "Öğretim Üyesi"/ilk rolü ile imzalamalıdır.
  11. Başka araştırmacı yerine imza atılmamalıdır.
  12. E imza kullanan araştırmacıların ad-soyadları EBYS üzerinden "İmzalar Yaz" seçilerek taahhütnameye yazdırılmalıdır.
  13. Hacettepe Üniversitesi mensubu olmayan araştırmacılar, sorumlu araştırmacı tarafından yazıcıdan barkodlu çıktısı alınan taahhütnameyi ıslak imzalı olarak 05-09 Ağustos 2024 tarihleri arasında Kurulumuza iletmelidir. (El ile ad-soyad yazılıp imzalanmalıdır.)
  14. Başvuru koşullarını sağlamayan dosyalar gerekçeleri yazılarak iade edilir. (Elektronik Belge Yönetim Sistemi (EBYS) iade yazıları sorumlu araştırmacının bağlı olduğu anabilim dalına/birime yapar.)
  15. Başvuru  Elektronik Belge Yönetim Sistemi (EBYS)'de bulunan "Tarihçe"den takip edilmelidir.
  16. 13 Ağustos 2024 Salı Günü Saat 13.30'da yapılacak toplantı için dilekçeler ve düzeltme dilekçeleri 02 Ağustos 2024 Cuma Günü saat 16.00'a kadar kabul edilecektir.

24 Temmuz 2024
Kurulumuz Yönergesinin;
"Toplantı ve karar usul ve esasları başlıklı MADDE 7- (1) Etik Kurul, Başkanın daveti üzerine her ay en az bir kez üye sayısının salt çoğunluğu ile toplanır."
Gereği 09 Temmuz 2024 tarihi için salt çoğunluk sağlanamadığından 23 Temmuz 2024 tarihinde tek toplantı yapılacaktır.

  1. 23 Temmuz 2024 tarihinde yapılacak toplantı için yeni başvurular 26 Haziran 2024 saat 08.30'dan - 28 Haziran 2024 saat 16.00'a kadar kabul edilecektir. (Yüksek Lisans Tez Önerileri için başvuru tarihleri değiştirilmiştir.)
  2. Başvurular web sayfamızda 16.02.2024 tarihinde yayımlanan GÜNCEL başvuru formu https://etikkurul.hacettepe.edu.tr/yerel/SBAEK_Basvuru_Formu_160224.docx (V.20240216) ile yapılmalıdır.
  3. Başvuru formunda bulunan uyarılara dikkat edilmelidir.
  4. Başvuru formunda alt-üst bilgiler değiştirilmemelidir. Kapak sayfasında ve içindekiler sayfası dışında her sayfada olmalıdır.
  5. Sorumlu araştırmacının bağlı olduğu anabilim dalı/birim Elektronik Belge Yönetim Sistemi (EBYS)'de yazdığı gibi olmalıdır.
  6. Başvuru dosyasında tarihler güncel olmalıdır. (Başvuru tarihlerinde 1 aylık süreyi geçmiş başvurular kabul edilmeyecektir.)
  7. Taahhütnamede ünvan kısaltmaları tam yazılmalıdır. (Prof. Dr., Doç. Dr., Dr. Öğr. Üyesi, Öğr. Gör. Dr., Arş. Gör. Dr., Fzt., Hem., Uzm. Dr. vb.)
  8. Taahhütnamede soyadın tamamı "Resmî Yazışmalarda Uygulanacak Usul ve Esaslar Hakkında Yönetmelik" gereğince büyük harf yazılmalıdır.
  9. Elektronik Belge Yönetim Sistemi (EBYS)'de bulunan Kurulumuz taahhütnamesi Hacettepe Üniversitesi mensubu araştırmacılar tarafından e imzalanmalıdır.
  10. Araştırmacılar "Öğretim Üyesi"/ilk rolü ile imzalamalıdır.
  11. Başka araştırmacı yerine imza atılmamalıdır.
  12. E imza kullanan araştırmacıların ad-soyadları EBYS üzerinden "İmzalar Yaz" seçilerek taahhütnameye yazdırılmalıdır.
  13. Hacettepe Üniversitesi mensubu olmayan araştırmacılar, sorumlu araştırmacı tarafından yazıcıdan barkodlu çıktısı alınan taahhütnameyi ıslak imzalı olarak 19 Temmuz 2024 Cuma günü mesai bitimine kadar Kurulumuza iletmelidir. (El ile ad-soyad yazılıp imzalanmalıdır.)
  14. Başvuru koşullarını sağlamayan dosyalar gerekçeleri yazılarak iade edilir. (Elektronik Belge Yönetim Sistemi (EBYS) iade yazıları sorumlu araştırmacının bağlı olduğu anabilim dalına/birime yapar.)
  15. Başvuru  Elektronik Belge Yönetim Sistemi (EBYS)'de bulunan "Tarihçe"den takip edilmelidir.
  16. 23 Temmuz 2024 Salı Günü Saat 13.30 Tarihli Toplantının Dilekçeleri ve Düzeltme Dilekçeleri 17 Temmuz 2024 Çarşamba Günü Saat 12.00'a Kadar Kabul Edilecektir.
11 Haziran 2024 Salı Günü Saat 13:30 Tarihli Toplantı Gündemi
(Sadece yeni başvurular yayımlanır. Başvuru dosyaları yoğunluktan dolayı iki gündemde görüşülecektir.)
4 Haziran 2024
11 Haziran 2024 tarihinde yapılacak toplantı için kabul edilen başvurulara ait taahhütnameler 31 Mayıs 2024 saat 16.00'a kadar kabul edilecektir.
23 Mayıs 2024
11 Haziran 2024 tarihinde yapılacak toplantı için yeni başvurular 21 Mayıs 2024 saat 08.30'dan - 23 Mayıs 2024 saat 16.00'a kadar kabul edilecektir.
Başvurular web sayfamızda 16.02.2024 tarihinde yayımlanan GÜNCEL başvuru formu (V.20240216)
https://etikkurul.hacettepe.edu.tr/yerel/SBAEK_Basvuru_Formu_160224.docx ile yapılmalıdır.

11 Haziran  2024 Salı Günü Saat 13.30 Tarihli Toplantının Dilekçeleri ve Düzeltme Dilekçeleri 06 Haziran 2024 Perşembe Günü Saat 12.00'a Kadar Kabul Edilecektir.
13 Mayıs 2024
07 Mayıs 2024 Salı Günü Saat 13:30 Tarihli Toplantı Gündemi
17 Nisan 2024
02 Nisan 2024 Salı Günü Saat 13:30 Tarihli Toplantı Gündemi
28 Mart 2024
21 Mayıs 2024 tarihinde yapılacak toplantı için yeni başvurular 07 Mayıs 2024 saat 08.30'dan - 09 Mayıs 2024 saat 16.00'a kadar kabul edilecektir.
Başvurular web sayfamızda 16.02.2024 tarihinde yayımlanan GÜNCEL başvuru formu (V.20240216) https://etikkurul.hacettepe.edu.tr/yerel/SBAEK_Basvuru_Formu_160224.docx ile yapılmalıdır.
14 Mart 2024
21 Mayıs 2024 Salı Günü Saat 13.30 Tarihli Toplantının Dilekçeleri ve Düzeltme Dilekçeleri 16 Mayıs 2024 Perşembe Günü Saat 12.00'a Kadar Kabul Edilecektir.
14 Mart 2024
07 Mayıs 2024 tarihinde yapılacak toplantı için yeni başvurular 02 Nisan 2024 saat 08.30'dan - 04 Nisan 2024 saat 16.30'a kadar kabul edilecektir.
Başvurular web sayfamızda 16.02.2024 tarihinde yayımlanan GÜNCEL başvuru formu (V.20240216) https://etikkurul.hacettepe.edu.tr/yerel/SBAEK_Basvuru_Formu_160224.docx ile yapılmalıdır.
14 Mart 2024
07 Mayıs 2024 Salı Günü Saat 13.30 Tarihli Toplantının Dilekçeleri ve Düzeltme Dilekçeleri 26 Nisan 2024 Perşembe Günü Saat 16.00'a Kadar Kabul Edilecektir.
14 Mart 2024

02 Nisan 2024 tarihinde yapılacak toplantı için yeni başvurular 19 Mart 2024 saat 08.30'dan - 21 Mart 2024 saat 16.30'a kadar kabul edilecektir.
(Nisan ayındaki resmi tatillerden dolayı tek toplantı yapılacaktır.)
Başvurular web sayfamızda 16.02.2024 tarihinde yayımlanan GÜNCEL başvuru formu (V.20240216) https://etikkurul.hacettepe.edu.tr/yerel/SBAEK_Basvuru_Formu_160224.docx ile yapılmalıdır.
14 Mart 2024

02 Nisan 2024 Salı Günü Saat 13.30 Tarihli Toplantının Dilekçeleri ve Düzeltme Dilekçeleri 28 Mart 2024 Perşembe Günü Saat 12.00'a Kadar Kabul Edilecektir.
14 Mart 2024
19 Mart 2024 Salı Günü Saat 13:30 Tarihli Toplantı Gündemi
12 Mart 2024
19 Mart 2024 Salı Günü Saat 13.30 Tarihli Toplantının Dilekçeleri ve Düzeltme Dilekçeleri 14 Mart 2024 Perşembe Günü Saat 12.00'a Kadar Kabul Edilecektir.
07 Mart 2024
05 Mart 2024 tarihinde yapılacak toplantı için dilekçe ve düzeltme dilekçeleri alımları kapanmıştır.
01 Mart 2024
05 Mart 2024 Salı Günü Saat 13:30 Tarihli Toplantı Gündemi
27 Şubat 2024
19 Mart 2024 tarihinde yapılacak toplantı için yeni başvurular 05 Mart 2024 saat 08.30'dan - 07 Mart 2024 saat 16.30'a kadar kabul edilecektir.
Başvurular web sayfamızda 16.02.2024 tarihinde yayımlanan GÜNCEL başvuru formu (V.20240216) https://etikkurul.hacettepe.edu.tr/yerel/SBAEK_Basvuru_Formu_160224.docx ile yapılmalıdır.
23 Şubat 2024
05 Mart 2024 Salı Günü Saat 13.30 Tarihli Toplantının Dilekçeleri ve Düzeltme Dilekçeleri 29.02.2024 Perşembe Günü Saat 12.00'a Kadar Kabul Edilecektir.
20 Şubat 2024
20 Şubat 2024 tarihinde yapılacak toplantı için dilekçe ve düzeltme dilekçeleri alımları kapanmıştır.
15 Şubat 2024
20 Şubat 2024 Salı Günü Saat 13:30 Tarihli Toplantı Gündemi
12 Şubat 2024
05 Mart 2024 tarihinde yapılacak toplantı için yeni başvurular 20 Şubat 2024 saat 08.30'dan - 22 Şubat 2024 saat 16.30'a kadar kabul edilecektir.
Başvurular web sayfamızda 16.02.2024 tarihinde yayımlanan başvuru formu (V.20240216) https://etikkurul.hacettepe.edu.tr/yerel/SBAEK_Basvuru_Formu_160224.docx ile yapılmalıdır.
06 Şubat 2024 Salı Günü Saat 13:30 Tarihli Toplantı Gündemi
30 Ocak 2024
20 Şubat 2024 tarihinde yapılacak toplantı için yeni başvurular 06 Şubat 2024 saat 08.30'dan - 08 Şubat 2024 saat 16.30'a kadar kabul edilecektir.
26 Ocak 2024
06 Şubat 2024 Salı Günü Saat 13.30 Tarihli Toplantının Dilekçeleri ve Düzeltme Dilekçeleri 01.02.2024 Perşembe Günü Saat 12.00'a Kadar Kabul Edilecektir.
25 Ocak 2024
23 Ocak 2024 tarihinde yapılacak toplantı gündeminin yoğunluğu nedeniyle saat 10.30'da başlayacaktır. 10.30 - 17.30 saatleri arasında yüz yüze ve telefon görüşmesi yapılmayacaktır.
22 Ocak 2024
23 Ocak 2024 Salı Günü Saat 13:30 Tarihli Toplantı Gündemi
17 Ocak 2024
23 Ocak 2024 Salı Günü Saat 13.30 Tarihli Toplantının Dilekçeleri ve Düzeltme Dilekçeleri 18.01.2024 Günü Saat 12.00'a Kadar Kabul Edilecektir.
15 Ocak 2024
06 Şubat 2024 tarihinde yapılacak toplantı için yeni başvurular 23 Ocak 2024 saat 08.30'dan - 25 Ocak 2024 saat 16.30'a kadar kabul edilecektir.
12 Ocak 2024
09 Ocak 2024 Salı Günü Saat 13:30 Tarihli Toplantı Gündemi
04 Ocak 2024
23 Ocak 2024 tarihinde yapılacak toplantı için yeni başvurular 09 Ocak 2024 saat 08.30'dan - 11 Ocak 2024 saat 16.30'a kadar kabul edilecektir.
25 Aralık 2023
19 Aralık 2023 Salı günü saat 13.30 tarihli toplantının dilekçeleri ve düzeltme dilekçeleri 14.12.2023 günü saat 12.00'a kadar kabul edilecektir.
13 Aralık 2023
19 Aralık 2023 Salı Günü Saat 13:30 Tarihli Toplantı Gündemi
13 Aralık 2023
09 Ocak 2024 tarihinde yapılacak toplantı için yeni başvurular 19 Aralık 2023 saat 08.30'dan - 21 Aralık 2023 saat 16.30'a kadar kabul edilecektir.
8 Aralık 2023
05 Aralık 2023 Salı Günü Saat 13:30 Tarihli Toplantı Gündemi Kapanmıştır.
1 Aralık 2023
05 Aralık 2023 Salı Günü Saat 13:30 Tarihli Toplantı Gündemi
29 Kasım 2023
21 Kasım 2023 Salı Günü Saat 13:30 Tarihli Toplantı Gündemi
16 Kasım 2023
19 Aralık 2023 tarihinde yapılacak toplantı için yeni başvurular 05 Aralık 2023 saat 08.30'dan - 07 Aralık 2023 saat 16.30'a kadar kabul edilecektir.
14 Kasım 2023
05 Aralık 2023 tarihinde yapılacak toplantı için yeni başvurular 21 Kasım 2023 saat 08.30'dan - 23 Kasım 2023 saat 16.30'a kadar kabul edilecektir.
14 Kasım 2023
07 Kasım 2023 Salı Günü Saat 13:30 Tarihli Toplantı Gündemi
2 Kasım 2023
07 Kasım 2023 tarihinde yapılacak toplantı için 03 Kasım 2023 saat 12.00'a kadar düzeltme ve dilekçeler kabul edilmektedir.
27 Ekim 2023
21 Kasım 2023 tarihinde yapılacak toplantı için yeni başvurular 07 Kasım 2023 - 09 Kasım 2023 saat 16.30'a kadar kabul edilmektedir.
27 Ekim 2023
24 Ekim 2023 Salı Günü Saat 13:30 Tarihli Toplantı Gündemi
23 Ekim 2023
24 Ekim 2023 tarihinde yapılacak toplantı için dilekçe ve düzeltme dilekçeleri alımları kapanmıştır.
20 Ekim 2023
07 Kasım 2023 tarihinde yapılacak toplantı başvuruları 24-26 Ekim 2023 tarihlerinde yapılacaktır.
19 Ekim 2023
21 Kasım 2023 tarihinde yapılacak toplantı başvuruları 07-09 Kasım 2023 tarihlerinde yapılacaktır.
19 Ekim 2023
03 Ekim 2023 Salı Günü Saat 13:30 Tarihli Toplantı Gündemi
3 Ekim 2023
19 Eylül 2023 Salı Günü Saat 13:30 Tarihli Toplantı Gündemi
14 Eylül 2023
Hacettepe Üniversitesi Sağlık Bilimleri Araştırma Etik Kurulu Sunumu
14 Eylül 2023
Araştırmacıların Dikkatine!
14 Eylül 2023
Telefonlara her gün (Toplantı saatleri dışında) 09:00-12:00 / 13:30-17:00 saatleri arasında cevap verilecektir.
14 Eylül 2023
Dosya durumları hakkında sadece EBYS üzerinden yazılı bilgi verilmektedir.
14 Eylül 2023
12 Eylül 2023 Salı Günü Saat 13:30 Tarihli Toplantı Gündemi
05 Eylül 2023 Salı Günü Saat 13:30 Tarihli Toplantı Gündemi